#1 Skrevet Oktober 13, 2013 hei... jeg har litt golf 2 deler som jeg ikke trenger mere... hele speil h/v side med man justering...500kr..for begge.. bonrath visker...800kr.. rieger sideskjørt helt nye...1000kr 3stk hardplast deksel over vindumekanisk...600kr stk... helt ny radiator i eske...1000kr har også noe småtteri innvenndig ifra gti 16v...svarte solskjermer,håndtak i tak osv... også VUDERER jeg og selge en komplett rallyefront med helt ny grill uten emblem i eske.... tlf:91128586 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2013 Har du det 16 V merket som skal sitte på dashbordet? Emblemer bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2013 Pris på solskjermer? Er disse komplette, pene og hele? 3 dørs? I så fall, har du dørtrekk? Send PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2013 ups..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2013 bumpi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2013 Har du bonrath viskeren enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2013 bonrath viskern er solgt dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...