#1 Skrevet Oktober 13, 2013 Trenger en resirk ventil til min 1.8T da den jeg har er gått føyken. Noen som har noe liggende, så jeg slipper å vente til i morgen med å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2013 jeg har en ubrukt fra Biltema lol, så ikke før nå ^^ at du var fra bergen ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg har en Forge 007 som jeg ikke trenger (men den ligger ikke i Bergen...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2013 Takk for tilbudene Endte opp med å kjøpe en APR R1 ventil fra Steffen Spjeld her på forumet! Mange takk til ham! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2013 Jeg har en Forge 007 som jeg ikke trenger (men den ligger ikke i Bergen...) Hva skal du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2013 Erling. Ring meg imorra har Alu resirk ventiler til maskina di på lager. 971 97 160 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...