Anbefalte innlegg

Kjære medlemmer !

 

Har originalt interiør i min golf 3. Fargen er lignende blå. Det jeg lurer på er hva slags plate eller stoff er dette laget av ? (tenker også på dørene)

Er det muligheter for å farge dette selv ?

Må jeg ha en grunning ?

Noen av dere andre som har gjort noe innvendig med golf 3 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort noe slik innvendig men her er mine tanker i alle fall. Om du vil ha andre farger på dørtrekkene (regner med at det ikke er stoffet du tenker på her) så kan det vel gjøres på 2 måter.

 

1: Røske de ut, sprøytesparke de slette og lakke...

 

2: Røske de ut, skaffe sky skinn i en eller annen farge og trekke det opp med dette.

 

Personlig hadde jeg gått for løsning 2, men nå er ikke jeg noen ekspert på slikt. Selv om det hadde vært kult å prøvd da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Raymond Anderesen med den lilla golfen. Han har lakket noen av sitt interiør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med Raymond Anderesen med den lilla golfen. Han har lakket noen av sitt interiør..

 

Ok. Takk for det, men hvordan søker man etter navn her inne da, for å få tak i denne personen ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du trenge noen deler for å prøve på så stripper jeg en vento snart.

Har nok ikke så ulikt ditt interiør.Går billig !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du trenge noen deler for å prøve på så stripper jeg en vento snart.

Har nok ikke så ulikt ditt interiør.Går billig !

 

Cato, denne ventoen du stripper, har du hovedlykter som er hele og pene som ikke har løs innmat? itillegg trenger jeg pakninger og klips som sitter under panseret...

 

Når det gjelder hva raymond har lakka så har han lakka sidelommene som høytalerene er montert i, han har hentet interiøret sitt fra en delebil.

 

Anbefaler deg å finne deg en delebil, enten en GT/GTi eller Vr6 da denne har "sportsinteriør"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ventoen har utmerkede hovedlykter. Den venstre er bare et par mnd. gammel da konemor traff et lite gjerde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg en PM Cato.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cato, denne ventoen du stripper, har du hovedlykter som er hele og pene som ikke har løs innmat? itillegg trenger jeg pakninger og klips som sitter under panseret...

 

Når det gjelder hva raymond har lakka så har han lakka sidelommene som høytalerene er montert i, han har hentet interiøret sitt fra en delebil.

 

Anbefaler deg å finne deg en delebil, enten en GT/GTi eller Vr6 da denne har "sportsinteriør"

 

Okey, så det bler ikke det samme hvis man for eks. sprayer interiøret innvendig ? få en annen farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke, har aldri hørt om noen som har gjordt dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg prøvde å lakke "tøyet" på dørsidene i bilen en gang, ikke å anbefale, tøyet blir hardt, og grovt, pluss at det farger av...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg prøvde å lakke "tøyet" på dørsidene i bilen en gang, ikke å anbefale, tøyet blir hardt, og grovt, pluss at det farger av...

 

Ok : bh :

 

Vil bare ha en annen farge eller litt kulere interiør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.