#1 Skrevet Oktober 13, 2013 Hei, jeg har to 2-kanals forsterkere, og tenker å kjøre en på høyttalere, og en på sub. Ettersom jeg bare har hatt 4-kanals tidligere vet jeg ikke hvordan man gjør det når man har to. Har trukket to +kabler, høyttalerledninger osv, men bare en remote, og en jording. Spørsmålet mitt nå er om jeg trenger to jordinger, eller om det bare går an å linke forsterkerne? Om jeg trenger en jording til, går det da an å "jorde" en +kabel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2013 om du har en passe tjukk jordingskabel skal det gå fint å koble samme jording på begge forsterkerne, men det beste er jo å ha hver sin jording på forsterkerne. Er ikke mye bry å legge opp en jording til. Remote kabelen kan du sette i ene forsterkeren og så strekke en en annen kabel fra den til den andre forsterkeren, det er ingen problem "seriekoble" remoten hvis du skjønner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...