#1 Skrevet Oktober 14, 2013 Leter etter høyre og venstre forskjerm i grei stand til Audi 80 B1 facelift. Må være fri for bulker og ikke ihjelrustet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2013 hei høggern her i Mosjøen hadde en komplett 1977 Audi 80, manilla grønn, for ca en mnd siden regner med at den er der ennå. så bra ut. Ikke noe særlig rust. om du har et mobil nr, kan jeg sende deg et bilde av den, d jeg tok et med min mobil heter Mosjøen bil og maskin demontering as svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2013 Sendt pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2013 Ole-Håkon Opstad kjøpte nylig en B1 FL delebil, kanskje han har noe å selge? http://forum.vacn.no/showthread.php?261907-1977-Audi-80-B1-delebil-i-%D8stfold-4000-kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2013 Spurte for ikke lenge siden og dessverre var de oppspist av rust slik jeg forstod det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...