Hvor kjøpe stempelfjærer til Golf 1H motor? 80,6mm borring.

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpe stempelfjærer til Golf 1H motor? 80,6mm borring.

Originalt har dette gått ut og har hørt med ett firma, som måte lage ett sett av 2 forskjellige sett og gappe ei fjær.

Noe som øker prisen vesentlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel finnes en plass. evt alternativet som er kjedelig, borre opp og sette nedi PG stempler som er 81mm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er slett ikke umulig at det finnes ringer som passer, men det var bare et spørsmål om å finne dem da... Du kan f.eks. ta en prat med noen gode motorverksteder, de har sannsynligvis kataloger med god oversikt. Eventuelt kan du selv søke opp produsenter av slikt, og søke gjennom katalogene selv. De fleste har nok online-kataloger.

Husker en gang en bekjent skulle skifte ringer på en S6 4.2 V8, dette er en motor hvor VAG ikke engang leverer ringer eller stempler som reservedeler. Etter noen telefoner fant han ut at en eller annen Rover-motor (tror jeg det var) hadde nøyaktig samme mål på ringene, og de satt helt perfekt. Jeg vet også at f.eks. Ford har motorer med 80.6 i borring, men om ringene ellers har samme dimensjoner vet jeg ikke, men hvem vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips:)

Skal undersøke litt mere, men er nok ikke lett å finne ett sett med alle fjærene dessverre :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.