#1 Skrevet Oktober 14, 2013 (endret) OBS! Dette er felger med aggressivt fitment så tar ingen ansvar om det passer på bilen din eller ikke felgene har sittet på bil i 3000km og har ikke kast, men er litt merker etter demontering av dekk på alle 4(ikke veldig synlig) felgene har opprinnelig boltsirkel 5x100/5x114,3 men passer også 5x112 har spesielle bolter som kan følge med prisantydning: 4500,- eller bud De første 2: De andre 2: Bilder av dem på bilen min med 225/35 dekk, de første bildene er med justerbare bærearmer foran (mer negativ camber) Selger også bærearmene - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2013 Hmm. Lurer på om jeg får lurt disse på S3en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2013 (endret) ligger inne ett bud på 4500 nå prøvde de såvidt på en s3 en gang ------------------------------------------------ her er hvordan de ble på min uten justert camber foran (kan justere mer bak) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...