#1 Skrevet Oktober 14, 2013 Selger komplett kit med Audi sport aksler med store knuter med kjøling indre/ytre inkl mansjetter . Lager inkl for ombygging bak . Ligger bare på hylla , er en skam og ikke montere di da dette er versting aksler å knuter. Tiden er ikke nok dessverre ; ( Komplett på alt 6500 kr! Mobil. 97197160 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2013 Hvor mye lettere er disse sammenlignet med originale akslinger? Er det samme splines bak som foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2013 Hvor mye lettere er disse sammenlignet med originale akslinger? Er det samme splines bak som foran? Hei Roger. Det er veldig stor forskjell, alla blybatong kontra fyrstikk typ. Spline er lik. Vil også tillegge at div spacere vil følge med grunnet lengde forskjell. Kan prøve og få veid ikveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2013 Hei Roger. Det er veldig stor forskjell, alla blybatong kontra fyrstikk typ. Spline er lik. Vil også tillegge at div spacere vil følge med grunnet lengde forskjell. Kan prøve og få veid ikveld. Flott Er dette akslinger fra turbobil eller er det noe supertouring/DTM spesialdeler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2013 Hva passer disse på egentlig? Og hva er dim på knutene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2013 Tar meg friheten å svarer for Johan:) dem passer på s2 driv med å modifisere medbringere på kasse og diff ved på borre opp 3 av 6 hull i hver medbringere for disse festes med tre boltre og tre tapper. Passer rett ut i navnene framme, bak må d modifiseres opp til store knuter. Disse er enda litt tykkere en org s2 fram aksler å mye tykkere en s2 bak. Passer også urq driv da passer dem rett i org urq framknuter og der passer også fram knuter i bak så ved å bruke 4 framknuter altså er d nesten bolt on på urq. Jeg har samme på min s2 men med urq driv. Bare min er i stål, å har fungert veldig greit i sommer hvertfall:) Å til prisen å være er d billig! D er hall pris ifra d mitt kom på! I tillegg er indre knuter enda litt grovere en org s2:) Å hvis noen handler for å ha på s2 driv har jeg 4stk ekstra ytre knuter som kan fåes til gi bort pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2013 Nå har jeg en A4 B5 med RS2 kasse med 108mm flenser forran og RS2 bakdiff med flenser fra en B4 80 quattro med sperre. Mener de er 100mm (har dog de orginale flensene liggende) Forran bruker jeg pr i dag akslinger fra 1.8T FWD da disse er større indre knute på enn quattro. Bak bruker jeg orginale akslinger.. Om jeg hadde fått disse akslingene til å passe uten å sette himmel og hele økonomien i bevegelse så er jeg 6500kr en bra pris for å slippe å bekymre seg at knuter eller akslinger skal ryke når en leker seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2013 Har ikke hatt tia til og oppdatere denne tråden. Alt er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...