2007 VW Touran 1.9TDI - Problem med Webasto

Anbefalte innlegg

Da kan det se ut som om det er min tur til å få problem med sirkulasjonspumpa på Webasto'en.

Her er hva jeg leste ut med VCDS i kveld:

Monday,14,October,2013,19:12:05:35231

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Address 18: Aux. Heat Labels: 1K0-815-071.clb

Control Module Part Number: 1K0 815 071 R

Component and/or Version: Zuheizer 050 2302

Software Coding: 0000011

Work Shop Code: WSC 01324 785 00200

VCID: 346D2A3F57B2F0BE40B-8061

1 Fault Found:

01415 - Recirculating Pump (V55)

010 - Open or Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 01101010

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 224

Mileage: 125082 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

OFF

Temperature: 43.0°C

Temperature: 44.0°C

Voltage: 14.53 V

Det er vel ikke mye annet å gjøre enn og bestille pumpe og belage seg på noen timer med skruing?

Her må jeg vel av med frontfanger og det hele?

Er det noen som kan hjelpe med delenummer og/eller kilde til ei slik sirklasjonspumpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er heldig så er det stikk på pumpa som står i bilen din. Da skal du klare å lure den ut gjennom dekslet i fangeren pluss litt demontering av innerskjerm osv. Hvis det er stikk på gamle pumpa så kan du bare koble dette på den nye. Hvis du også må bytte ledningen så blir det straks litt verre å komme til der oppe. Evt så kan du klippe og skjøyte for å gjøre det enkelt :) Ellers er det jo en kurrant bil å demontere frontfanger på da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper at jeg kan få lurt det til uten å demontere "halve bilen", men jeg trenger et delenummer eller en rimelig kilde til ei slik pumpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke etka foran meg her, men mener den heter 7N0 965 561 til Touran. Du har vell flyttet nå du så vanskelig for meg å gi deg tilbud på pumpe da. Men du finner det sikkert rimeligere på nett da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ikke etka foran meg her, men mener den heter 7N0 965 561 til Touran. Du har vell flyttet nå du så vanskelig for meg å gi deg tilbud på pumpe da. Men du finner det sikkert rimeligere på nett da :)

Reiser fra byen siste gang på mandag, så du har enda noen dager på deg. :)

Regnr: RJ64165

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.