#1 Skrevet Mai 24, 2005 Ringte den lokale vag forhandleren i dag å skulle bestille meg disse sorte plastlistene nede på kanalen......det var tydeligvis ikke så enkelt.....fikk fortalt at det var flere typer!! Noen som vet om de er 2 delte? etter hva jeg har sett på bilder på nettet er de hele.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Den vanlige kanallisten består av to deler, en lang som går langs hele siden, og et lite festestykke i forkant. Som regel holder det å bytte den lange. Kanalskjørt som på GTI/VR6 osv er delt på midten. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 Ja, de er 2-delt og består av en hel bråte med deler, store og små. Alt fra markering 10 opp til 20 er delene som utgjør komplette kanalskjørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Kanalskjørtene består av følgende deler: Festelist: List som limes på kanalen, skjørtet skal henge på denne Sideskjørt/deksel: Består av 2deler, et langt og et kort deksel Pyntelist: Denne listen holder dekslene sammen utvendig Endestykker: Sitter på endene Du må også borre hull i den listen som er under kanalen for å feste disse, da de hullene som er der ikke passer med hullene på skjørtene, det skal brukes pop-nagler nede. Dette var ivertfall tilfelle med både meg og Geir Danielsene her på forumet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2005 Takker så meget for info og bilde....nå ble alt så mye lettere å forstå, huff dette blir dyyrt Synd de ikke finnes i repro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2005 Prøv å få tak i brukt hos en hogger, alle Golf GL fra 96 og nyere, og sikkert Vento GL også, hadde disse skjørtene som standard utstyr, så det burde ikke bli så vanskelig å skaffe et komplett kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2005 Koster +/- 2000.- nytt hos Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2005 Du må også borre hull i den listen som er under kanalen for å feste disse, da de hullene som er der ikke passer med hullene på skjørtene, di passa perfekt når jeg moterte slike på min golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...