kanal list Vento VR6 er de delt??

Anbefalte innlegg

Ringte den lokale vag forhandleren i dag å skulle bestille meg disse sorte plastlistene nede på kanalen......det var tydeligvis ikke så enkelt.....fikk fortalt at det var flere typer!!

 

Noen som vet om de er 2 delte? etter hva jeg har sett på bilder på nettet er de hele....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vanlige kanallisten består av to deler, en lang som går langs hele siden, og et lite festestykke i forkant. Som regel holder det å bytte den lange.

 

Kanalskjørt som på GTI/VR6 osv er delt på midten.

 

Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de er 2-delt og består av en hel bråte med deler, store og små. Alt fra markering 10 opp til 20 er delene som utgjør komplette kanalskjørt.

kanalskjørt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanalskjørtene består av følgende deler:

 

Festelist: List som limes på kanalen, skjørtet skal henge på denne

Sideskjørt/deksel: Består av 2deler, et langt og et kort deksel

Pyntelist: Denne listen holder dekslene sammen utvendig

Endestykker: Sitter på endene

 

Du må også borre hull i den listen som er under kanalen for å feste disse, da de hullene som er der ikke passer med hullene på skjørtene, det skal brukes pop-nagler nede. Dette var ivertfall tilfelle med både meg og Geir Danielsene her på forumet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så meget for info og bilde....nå ble alt så mye lettere å forstå, huff dette blir dyyrt :(

 

Synd de ikke finnes i repro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å få tak i brukt hos en hogger, alle Golf GL fra 96 og nyere, og sikkert Vento GL også, hadde disse skjørtene som standard utstyr, så det burde ikke bli så vanskelig å skaffe et komplett kit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster +/- 2000.- nytt hos Møller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må også borre hull i den listen som er under kanalen for å feste disse, da de hullene som er der ikke passer med hullene på skjørtene,

 

di passa perfekt når jeg moterte slike på min golf : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.