#1 Skrevet Oktober 14, 2013 (endret) Etter å ha leita i flere år etter slike felger enda jeg ifjor opp med 2 sett:) Siden jeg har fått et komplett sett til S2 sedanen så tenkte jeg å kvitte meg med disse. Felgene er i bruksstand men er runde og fine uten bulker eller større skader. Dekka er avmontert. Mangler senterdeksler. Frakt østover kan muligens ordnes. Selges for 1700kr eller bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2013 Bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2013 Bump...da legger jeg straks disse ut på Finn om ikke noen her vil ha de!! Frakt østover kan muligens ordnes!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2013 Hva er et på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2013 Du finner svaret i namnet på tråden. Der står d i alle fall ET37. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2013 Bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2013 Ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45764352&editAd=true Ny pris 1700 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 23, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45764352&editAd=true Ny pris 1700 Hvordan ville disse tatt seg ut på en C4 ift. ET37 på felgene og ET45 som er originalt på C4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 23, 2013 Hadde disse på S4'en min. Passer veldig fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...