#1 Skrevet Oktober 15, 2013 Jeg venter inn en nesten komplett motor. Dette er 1,9 Tdi 150hk fra Golf 4 (ARL). Nesten komplett vil si at det mangler pumpedyser og kam.. Km stand er 170 000, motor er fra 2001. Den selges som den er for 5000,-, alternativt overhalt med nye overhalte/testede pumpedyser, ny orginal kam med lagre/løftere etc, ny større turbo, EGR delete. pris for dette 29 000,- Dyrt: eek : ja det er det! Men mellomlegget er så og si kun for delene! Motor vil da ha kapasitet for 230hk. Større turbo vil ikke bli noe dyrere, da med kapasitet mot 250-260hk. Men da må dyse-spisser oppgraderes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2014 prøøøver:) solgt turbo'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2014 Motor etc er solgt. Men jeg har en helt ny og ubrukt turbo. GTB1756VK, samt et sett PD150 dyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2014 oj oj. Er dette bolt-on? Eller er denne snurra no ombyggingsgreier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2014 turbo er orginal Garreth fra Darkside. Den er bolt in på langstillt motor, men jeg vet ikke ang tverrstillt. Det er litt trangt mot rammevangen, så en må snu litt på huset. Også om motorfestet på pass siden er slitent bør det byttes. Dysene går rett i alt fra PD105, PD115, PD130. Men såvidt jeg vet så er PD130 og PD150 dyser like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2014 ja min 101 atd er jo tverrstilt med snurra bak mot torpedoveggen. Dysene kan jo være kjekke og ha uansett. hva skarru ha for de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2014 Er ikke bolt on med GTB2056VK,downpipe, trykkgater osv må ordnes Er kun 130hk tverrstill (ASZ) som bruker samme dyser som ARL. Langstilt har hakket mindre dyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2014 ah;/ bah..da orker jeg ikke:P Jeg vil ha bolt on turbo inkl manifold, nytt map,nye dyser,luftfilter og done deal;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2014 Mye skal du ha for dysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2014 Heia, vil nok selge de samlet med turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...