Beste selvvaskeanlegg i Akershus

Anbefalte innlegg

Hei, jeg (og sikkert mange andre) er på jakt etter gode «selvvaskanlegg» (for vintersesongen). Hvor vasker du bilen din? Hva er bra med plassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg bruker når jeg er i lørenskog området er den på karihaugen, 4 selv-vask haller og en maskin-vask

 

Vis du kommer en gang når ikke alle skal vaske bilen sin, som typisk etter jobb så kan du stå der lenge og herje med porten lokket =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er velvvask på jessheim også, samt ved felleskjøpet på årnes. Begge utendørs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den på Årnes er ikke noe særlig, er så dårlig trykk i høytrykken der. Nesten bedre og bruke hageslange enn den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visste ikke att den var blitt så dårlig, er ikke så mange åra siden den var bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bor man i Rælingen ville jeg brukt Softwash på Karihaugen. Var kjapt innom der på lørdag og vaska, ble veldig imponert over standarden der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vasker alltid bil på Shell vinterbro eller easy 24 på langhus! :) der kan man stå i fred i egen lukket vaskehall å ta den tiden man vil (somregel) :) på easy 24 er det utrolig kraftig skumpistol men føler at skummet på vinterbro har bedre effekt! :) 40 pr polett på vinterbro i hvertfall mener det er 35 eller 40 på easy åsså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som flere skriver her så er Softwash på Lørenskog absolutt å anbefale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som flere skriver her så er Softwash på Lørenskog absolutt å anbefale.

 

Har hørte mye bra om Softwash her på forumet.

 

Men kan man bruke bøtte og washmitt/vaskehanske her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville bare kjørt på med full håndvask på Shell Karihaugen. Fått god følelse der at de nye ansatte der gir litt blanke : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har håndvasket ofte på Softwash, så lenge det ikke er kø så er det bare å håndvaske. Jeg har aldri fått pes for det verken på Softwash Skjetten eller Karihaugen. :)

 

Anbefales!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håndvasker også der og aldri hørt noe som helst.

Vasker som regel litt utenom da alle skal vaske, så da er det ikke kø og jeg kan bruke god tid på vask og tørk:-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Softwash på Lørenskog :)

 

Hvor ligger denne for en som er tilflytter og ikke så godt kjent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell Hotvedt Drift Karihaugen

Per Kroghs Vei 3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell Hotvedt Drift Karihaugen

Per Kroghs Vei 3

 

Samme som du har anbefalt tidligere ja. ;) Sånn er det å være forvirret vestlending på nytt sted. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er Softwash Lørenskog/Karihaugen som de fleste har nevnt her :) Samme sted ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt i samme gate, så prøver meg her og håper eg ikke ødelegger tråden.

Noen som har erfaring med disse stedene som håndvasker bilen for deg i området rundt Lillestrøm/Strømmen (eller andre steder i Akershus)? Ser det er flere av de, er det bare å styre unna eller gjør de en brukendes jobb nå i vintermånedene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde heller brukt 250-300kr på ett sted som vasker for deg enn en gullvask på feks Statoil. Bilen blir ihvertfall ren og vasket for hånd. Hvorvidt de er nøye og perfeksjonister er jo en annen sak.. Men en børsteløs vask i maskin er jo som å kaste penger ut av vinduet.

 

Handz on på Strømmen Storsenter

Er en ved Obs i Lillestrøm

Er en ved Glassdrive på Strømmen

 

Er de jeg kommer på.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde heller brukt 250-300kr på ett sted som vasker for deg enn en gullvask på feks Statoil. Bilen blir ihvertfall ren og vasket for hånd. Hvorvidt de er nøye og perfeksjonister er jo en annen sak.. Men en børsteløs vask i maskin er jo som å kaste penger ut av vinduet.

 

Handz on på Strømmen Storsenter

Er en ved Obs i Lillestrøm

Er en ved Glassdrive på Strømmen

 

Er de jeg kommer på.. :)

 

Noen som har prøvd disse? Eller andre i området? Frister med dette nå i vintermånedene, bilen blir da ihvertfall ganske ren i forhold til børsteløs vask som du sier Per.

 

 

Edit:

Hva med Nesa Bilvask og bilpleie? Holder til ved Dynea i Lillestrøm, rett bortenfor Norges Varmesse. Noen med erfaring med de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handzon har jo vært kjent for mye rart når det gjelder arbeidskraft, betaling til de ansatte og arbeidsforhold... Så jeg personlig ville ikke brukt dem. De andre har jeg ikke erfaring med da jeg er så heldig att jeg har mulighet til og vaske bil hjemme hele året så og si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd Handz On i Strømmen. De ripet Nav skjermen min, desverre var det mørkt når jeg hentet bilen, så jeg så det dagen etter. Ikke bruk de for å si det pent. Gutta ved Glassdrive (Strømmen Bilvask - tror jeg) er ok, har testet de på "hverdagsbilen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell/Soft wash på Karihaugen. Brukt den i mange år da jeg alltid har bodd i nærheten. Prøvd mange andre selvvask i området (pluss noen utafor), men ble ikke imponert av de. Vasker bilen med skum og høytrykk der (som virkelig er høytrykk), drar så hjem hvor jeg i ro og fred kan stå med svampen så lenge jeg vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde heller brukt 250-300kr på ett sted som vasker for deg enn en gullvask på feks Statoil. Bilen blir ihvertfall ren og vasket for hånd. Hvorvidt de er nøye og perfeksjonister er jo en annen sak.. Men en børsteløs vask i maskin er jo som å kaste penger ut av vinduet.

 

Handz on på Strømmen Storsenter

Er en ved Obs i Lillestrøm

Er en ved Glassdrive på Strømmen

 

Er de jeg kommer på.. :)

 

Jeg anbefaler å styre unna Handz on på strømmen storsenter. Har 2 dårlige erfaringer derfra. En gang knuste de frontruten min. Ja ulykker kan skje men når de nekter for at det er de som har gjort det blir det for dumt. Ruta var hel når jeg leverte bilen og sprekt når jeg hentet den. Andre gangen hadde de på en eller annen måte klart å blåse inn toppdekselpakningen med høytrykspyleren. Fatte hvordan de klarte det den som vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Easy 24 på langhus er vel den beste selvvaskehallen jeg har brukt. Skal sant sies at det er noen år siden sist jeg brukte den. Men ingen over ingen ved siden i ettertid. Er nesten så jeg savner å vaske bilen der... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.