#1 Skrevet Oktober 15, 2013 Jeg har problemer med at min 7A motor ikke blir varmere enn 70 grader - når jeg kjører. På tomgang går den opp til 90, men ned igjen til 70 så fort jeg kjører. Termostaten er helt ny så det er ikke noe galt der. Det skal tas med at den lille radiatoren i front er fjerna fordi den er ødelagt og jeg har bare kobla slangene til den sammen. Fikk høre at dette ikke skulle skape noen problemer. Noen som har noen forslag til hva som er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2013 Kom problemet samtidig med at du fjernet den lille radiatoren? I så fall tipper jeg at du har luft i systemet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2013 Kom problemet samtidig med at du fjernet den lille radiatoren? I så fall tipper jeg at du har luft i systemet! Det gjorde vel egentlig det. Bilen sto ubrukt og ustartet i flere mnd, og det var da jeg fjernet den lille radiatoren. Ved oppstart igjen kom plutselig problemet. Føler jeg var nøye med å lufte systemet, men luft kan jo være en årsak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2013 Med luft i systemet burde den vel egentlig gå for varm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2013 Jeg har byttet flere nye termostater som har vist seg å være defekte og ikke kommer opp på temp til og med orginale fra møller og vet om flere som har vært ute for dette problemet. Det er sjeldent noe problem å få luftet disse bilene så jeg ville ha prøvd en ny termostat. Pass på at du får en termostat som har høyest temperatur da det ofte er to typer å velge mellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...