#1 Skrevet Mai 24, 2005 Jeg står på terskelen til å kjøpe meg en 83 mod.coupe.Bilen er naturlig nok litt sliten og trenger noen nye deler.Jeg tenkte jeg skulle bruke ca 1 år på og gjøre den litt fin,men hvordan er deletilgangen på en slik bil? Det er jo noen år siden så jeg er litt redd for at det kan bli vanskelig å finne deler.Er det noen som vet om noen internettadresser eller firmaer så setter jeg stor pris på det. på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Deletilgangen på slike biler er ikke veldig god. Slitedeler er som regel ikke noe problem å få tak i, fordi alt det mekaniske ble brukt på sedaner også, frem mot 1990. Karroseri-deler, gummi, lister osv er ofte unikt for Coupeen, og det er få som lager noe uoriginalt, om noen i det hele tatt gjør det. Dermed må det ofte brukes fantasi og brukte deler for å få ting til å bli perfekt. Jeg håper virkelig du kjøper denne bilen og setter den i stand, det er utrolig fine biler å leve med, og håper den sees på lokallagstreff her i sør etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...