Anbefalte innlegg

Jeg står på terskelen til å kjøpe meg en 83 mod.coupe.Bilen er naturlig nok litt sliten og trenger noen nye deler.Jeg tenkte jeg skulle bruke ca 1 år på og gjøre den litt fin,men hvordan er deletilgangen på en slik bil? Det er jo noen år siden så jeg er litt redd for at det kan bli vanskelig å finne deler.Er det noen som vet om noen internettadresser eller firmaer så setter jeg stor pris på det.

på forhånd takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deletilgangen på slike biler er ikke veldig god. Slitedeler er som regel ikke noe problem å få tak i, fordi alt det mekaniske ble brukt på sedaner også, frem mot 1990. Karroseri-deler, gummi, lister osv er ofte unikt for Coupeen, og det er få som lager noe uoriginalt, om noen i det hele tatt gjør det. Dermed må det ofte brukes fantasi og brukte deler for å få ting til å bli perfekt.

Jeg håper virkelig du kjøper denne bilen og setter den i stand, det er utrolig fine biler å leve med, og håper den sees på lokallagstreff her i sør etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.