Anbefalte innlegg

Har handlet en 2008 VW Caddy med original Webasto med fjernstyring.

Problemet er bare at den ikke starter! Når jeg trykker på fjernkontrollen eller knappen inne i bilen kommer det en summelyd som varer i ca 5 sekunder, før det blir stille igjen.

Har full tank på bilen..

Noen som har erfaringer med dette? What to do?

Takker for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Store problemer med å holde webastoen funksjonell i disse over flere år. har vel byttet alt på min når den var innfor garanti tid. Tenner pumpe og brennkammer. min har begynt å tulle igjen nå flammen slukker igjen etter noen sekund..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få lest ut feillager på den. Kan være alt fra sirkulasjonspumpe til brennkammer/hele varmeren. Eller noe så enkelt som at den må tvangstartes og brennes ren.

Disse har en tendens til å streike hvis man har mye småkjøring og mye start/stopp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det muligt å programere bort at den starter av seg selv? eg bor slik til at det kan bli ein del småkjøring under 30min og då tar eg livet av den titt og ofte: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe annet enn å trykke på ECON knappen. Hvis jeg ikke husker feil så vil ikke varmeren starte da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takker for svar!

Håper jeg får liv i den innenfor rimelighetens grenser...

Funker det med vag-com på denne for å lese av feilmeldinger?

I såfall. Noen som har vag-com i Trondheimsområdet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde akuratt det samme problemet med min caddy og dette var hva Møller gjorde.

Webasto.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Webastoen vil låse seg etter et visst antall ganger uten å kunne brenne. Så du må få lest ut feillageret, fikset feilen, slettet feilkodene og låse webastoen opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problem på webastoen på min caddy også.

møller tok en oppdatering på softwaren,så ble alt greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.