#1 Skrevet Oktober 16, 2013 Har handlet en 2008 VW Caddy med original Webasto med fjernstyring. Problemet er bare at den ikke starter! Når jeg trykker på fjernkontrollen eller knappen inne i bilen kommer det en summelyd som varer i ca 5 sekunder, før det blir stille igjen. Har full tank på bilen.. Noen som har erfaringer med dette? What to do? Takker for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2013 Store problemer med å holde webastoen funksjonell i disse over flere år. har vel byttet alt på min når den var innfor garanti tid. Tenner pumpe og brennkammer. min har begynt å tulle igjen nå flammen slukker igjen etter noen sekund.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2013 Få lest ut feillager på den. Kan være alt fra sirkulasjonspumpe til brennkammer/hele varmeren. Eller noe så enkelt som at den må tvangstartes og brennes ren. Disse har en tendens til å streike hvis man har mye småkjøring og mye start/stopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2013 Er det muligt å programere bort at den starter av seg selv? eg bor slik til at det kan bli ein del småkjøring under 30min og då tar eg livet av den titt og ofte: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2013 Ikke noe annet enn å trykke på ECON knappen. Hvis jeg ikke husker feil så vil ikke varmeren starte da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2013 Ok. Takker for svar! Håper jeg får liv i den innenfor rimelighetens grenser... Funker det med vag-com på denne for å lese av feilmeldinger? I såfall. Noen som har vag-com i Trondheimsområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2013 VagCom funker ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2013 Hadde akuratt det samme problemet med min caddy og dette var hva Møller gjorde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2013 Webastoen vil låse seg etter et visst antall ganger uten å kunne brenne. Så du må få lest ut feillageret, fikset feilen, slettet feilkodene og låse webastoen opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 20, 2013 hadde samme problem på webastoen på min caddy også. møller tok en oppdatering på softwaren,så ble alt greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...