#1 Skrevet Oktober 17, 2013 Hei, jeg bygger om Golf'en min med GTI-fanger, originalt er det 9006-pærer i sprederne, men på GTI så er det H8. Har kjøpt meg overganger fra ebay. Når jeg har koblet på denne mellom sokkelen og H8-pæra så skjer det ingen verdens ting. Hva kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2013 Målt med multimeter og sjekket at det faktisk er strøm der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2013 Ja, det var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2013 prøvd ny pære a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2013 Sjekk om pluss og minus må byttes om, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2013 på ei glødepære? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2013 Ups, tenkte Led jeg, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2013 Har prøvd ny pære, har til og med prøvd å bytte om på ledningene... Det er strøm i begge ledningene ut (spør sikringa mi), men altså ikke i pæra. :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2013 Noe sentralelektronikk som kutter strømmen fordi motstanden er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2013 Det er mulig, hvordan kan man løse det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 17, 2013 Har du multimeter og kan måle spenning over pæra når den burde lyst? Samt i serie med pæra og måle strømmen som går? (For å sjekke om det er problemet) Hvis det er sentralelektronikk, så må det vel seriekobles en motstand for at det skal funke - på samme måte som at bytte til led etc krever motstand for å unngå feil på pærefeilvarsling. (Men jeg er teoretiker nå, har ingen praktisk erfaring med dette) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 18, 2013 Problem solved: Tapet godt fast den gamle pæra så får det fungere til en av de går, da får jeg heller lage en ordentlig løsning. :-) Takk for hjelpen, tipset ditt skal testes neste gang, Terje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2013 du får kjøpt nye plugger på møller til ca 60kr paret. da får du vertfall rett plugg og ingen overganger. er bare til å klipse av pluggen og montere dei nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...