Anbefalte innlegg

Jeg har en A8 som klimaen ikke kjøler skikkelig på. jeg har nylig fylt opp med ny gass og sjekket hele annlegget for lekkasjer (fylte på sporingsvæske) :confused: .

Noen her som vet hva som feiler den??? kanskje tørkefilteret eller noe??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en A8 som klimaen ikke kjøler skikkelig på. jeg har nylig fylt opp med ny gass og sjekket hele annlegget for lekkasjer (fylte på sporingsvæske) :confused: .

Noen her som vet hva som feiler den??? kanskje tørkefilteret eller noe??

 

Kan være tørrefilteret, hvis det begynner å bli tett vil du få tapt effekt, du kan finne ut det ved å kjøre anlegget å kjenne om det er temperaturforskell før og etter filteret. Er det forskjell her er det mest sansynlig tett, er det skikkelig tett vil du få ising på filteret.

Ellers er det vankelig å stille noen feildiagnose uten å koble seg på med servicemanometer. :)

Sjekk også at pollenfilteret ikke er tett. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha, skal få kontrollert det i morgen, ellers så må jeg dra på et VAG verksted igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min A8 2,8 2000 mod gir en ule-lyd fra motorrom når klimaannlegget står på. Vanskelig å lokalisere hvor lyden kommer fra, men jeg vil tro det er i bakkant av motor eller i nærheten av torpedoveggen. Lyden endrer seg ikke om jeg øker hastigheten på vifta til klima eller turtall på motor. Det begynte med at lyden var der en liten stund etter start av bilen, men ettehvert har den vart lengre og er der nå nesten hele tiden.

Noen som vet hva problemet kan være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøler den i hele tatt da?

Hadde problem med klima`n på min TT. Nå kjølet ikke den i hele tatt da. Elektromagnet som måtte skiftes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig.

Uling eller susing?

Min har høyfrekvent susing, fått bekrefte at min mangler litt gass i systemet.

Kan være det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om den kjøler, må prøve i morgen.

Lyden jeg hører er en lavfrekvent uling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.