Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en S4 som skulle hatt seg noen tåkelys i fangeren framme, og lurer litt på om det går an å skaffe ledningsnett til dette? Har knappen til tåkelysene men lurer på hvordan dette blir med tanke på tåkelys i lykter samtidig? :confused: Har sett noen tråder om dette men ingen som gir noen "fullstendige svar" på dette..

Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde slikt oppsett på A4 B5en, da var det tåkelys i hovedlyktene.

Tok bare og nappet av kontakten i lykten, og la en ledning vidre ned i frontfangeren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at du tetter igjen et allerede lite hull til oljekjøler og intercooler, men det vet du sikkert.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde slikt oppsett på A4 B5en, da var det tåkelys i hovedlyktene.

Tok bare og nappet av kontakten i lykten, og la en ledning vidre ned i frontfangeren :)

Hmm, da bestiller jeg ett slikt ledningsnett,og så får vi se om det blir klipping og koble seg på kabel fra lykter, eller om jeg legger hele veien slik som Frank her nede har gjort :)

Husk at du tetter igjen et allerede lite hull til oljekjøler og intercooler, men det vet du sikkert.. :P

Er ikke verdens beste plass der nei :P Men får se hva som skjer :)

http://forum.vacn.no/showthread.php?232942-Hvilke-t%E5kelys-skal-jeg-velge-A6-C4/page2

Her er noe greier jeg koblet opp på min. Ikke originalt ledningsnett, men ser originalt ut ;)

Ikke dumt! Har jo ekstra knapp og plass til den på rekka :) Får se hva som skjer når ledningsnettet kommer :) Er jo alltids mye man kan gjøre : smil :

- Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.