Webasto: Fjernkontroll slutter å virke noen minutter etter "parring" med bilen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en 2009 mod caddy med orginalmontert webasto.

Den orginale t91 telestart kontrollen tok kvelden, så jeg kjøpte en lik på ebay. (kan være her feilen ligger, men er det jeg er intr i å få svar på)

Jeg tar strømmen på batteriet og venter noen sekunder. Deretter setter jeg strømmen på og holder da "off" knappen på fjernkontroll inne. Denne lyser da rødt noen sekunder og "parring" er utført.

Fjernkontroll og webasto fungerer da som det skal. MEN: etter det har gått litt tid (ca 5 min) så "glemmer" fjernkontrollen "parringa" mot bilen og slutter å virke. (Fjernkontroll blinker bare grønt mange ganger når jeg trykker "ON")

Hvis jeg "parrer" på nytt så virker den igjen, men da i nye 5 minutter

Noen som har vært borte i lignende? Kan det hende at ebay fjernkontrollen er dårlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv og trykk off og så on igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du mener under parringa? Det vil si at når jeg kobler på batteripolen så holder jeg "off" inne til den lyser, og deretter trykker "on" like etterpå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, etter at parringen er gjennomført og at du ikke får det til å virke når du trykker "on". Min er sånn noen ganger. Akkurat som den resetter seg når jeg trykker "off", for så å virke på "on" igjen.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker for tips. Skal prøve dette etterpå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virka ikke. Kan det være senderen i bilen som "glemmer" parringa mot kontrollen? Frustrerende feil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du svinger øya dine opp til første post og leser denne så ser du kjapt at problemet ikke er å parre fjernkontrollen mot webastoen, men at den slutter å virke etter at parring er utført..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på albjerk i dag og fått bekreftet at ebay t91 fjernkontroll IKKE vil fungere på en bil med orginalmontert webasto. Dette hadde de prøvd selv uten hell.

De har bestilt ny kontroll til meg (2500+mva : eek :) så får vi se om det ordner seg når jeg får denne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.