#1 Skrevet Mai 24, 2005 Hva slags vinge er dette?....har lyst på en slik jeg også! NB takk til Cory som jeg har tyvlånt bildet fra...håper jeg ikke blir skutt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Ser ut som vingen til en Passat B3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 jeg fant en på tuning.no men det står at den er utgått. så da må du evt finne en brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Ja den ligner svært mye på en Passat GT vinge som er litt modda.....fant ikke noen som lignet på tuning.no, men mulig jeg er trett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2005 er det ikke denne vingen som er på den sorte passaten her???????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2005 er det ikke denne vingen som er på den sorte passaten her???????? Jeg VAR trett joda det er nok den....synd at`n var gått ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...