#1 Skrevet Oktober 18, 2013 Skal vi prøve å møtes på samme sted, men finne noe sted å spise så vi ikke fryser ræva av oss? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2013 Det er ikke et spørsmål, det er en selvfølge. Vi får heller se på bilene med vinterstuk og felger igjennom vinduet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2013 Har dere fått på vinterdekk allerede altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2013 Ikke på pålån, kanskje i helga, da parkerer jeg bak statoil assa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2013 Har dere fått på vinterdekk allerede altså? Vinterdekka skal ikke på før snøen legger seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2013 Er ikke helt sikkert jeg får kommet på møte til søndan pga flytting, møtet er sterkt prioritert, men jeg starter flytting på fredag kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2013 Sitter på dollys om det kommer fler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...