Hørte smell fra bilen. Hva kan det være? Audi A6 2.0 TDI

Anbefalte innlegg

Moren min kjørte bilen istad og sa at hun hørte et skikkelig brak/smell fra bilen. Hun klarte ikke å identifisere hvor lyden kom fra og bilen kjørte fortsatt helt normalt etter smellet. Tok en tur med bilen jeg og men kjente ingen ting. Bilen dro godt og hadde ingen ulyder. Hva kan årsaken være? Litt skummelt å kjøre rundt uten å vite hvor det smellet kom fra haha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt over noe som har truffet bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun sa at hun kjørte på en helt vanlig og fin vei. Rettstrekning. Så rundt bilen , det var ingen synlige skader å se både under og rundt karosseriet. Det første som slo med var en eller annen slange, men da hadde vel bilen oppført seg unormalt, noe den absolutt ikke gjør. Hmm..

Takker for svar :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være så enkelt som en stein eller lignende som har blitt dratt med opp i hjulbuen og laget litt lyd. Husker en gang en cola-boks forsvant opp i hjulbuen på en lastebil som kom kjørende. Det bråkte fælt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steinsprut`?

Har hatt et par som er sammenlignbare med et skudd, har knytt seg i magen min ihvertfall.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahah får håpe det er noe så enkelt som det dere mener. Kan tru jeg fikk fnatt når jeg hørte det, trudde det var oljepumpa med det første. Skal ta bilen med på en lengre tur etterpå å høre etter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, long shot.

Men det sykeste jeg har opplevd var at en bremsekloss på touranen bak KNAKK når jeg kjørte. Det smalt noe sjukt, stoppet for å sjekke etter, men fant den heller ikke.

Jeg hørte at det kom fra høyre bakhjul, trodde det var punktering. Men var jaggu klossen som knakk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA! er ganske skummelt når slikt skjer. Får bare la det ligge med tanke på at bilen oppfører seg helt normalt :D

Takker for svar folkens :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså... feilen her er jo at moren din faktisk har vært ute å kjørt bilen din! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.