#1 Skrevet Oktober 19, 2013 Hei, Skrur på en A4 b5 i helga, og måtte ned med traversen for å få ut skruene til armene på multilinken.. kjenner at en av traversboltene er ganske løs, drar den ut med ei liten skralle, den andre må jeg ha latmannsarm på. Tenker ikke noe mer over det, skrur det ned, bytter armene og skal til å dra til traversboltene igjen. Den ene går greit, men den andre går bare rundt og rundt Tar den ut og ser da at så godt som alle gjengene i karosseriet har blitt med skruen Noen som har noen råd til hvordan man kan angripe dette? Tenkt på følgende: - Helicoil, men ser på tabellen de har at de ikke tar all verdens moment - Sveise inn stud, men tror det er et vanskelig materiale å sveise i.. - Gjenge opp til større bolt, må da finne en tilsvarende bolt som passer Relativt rådvill nå.. Noen som har vært borti noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2013 Tror jeg hadde gjenget opp til litt større bolt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2013 Jeg var ute for det samme problemet med på en A4 B5,det var bolten på venstre side i bakkant av travers hvis jeg ikke husker helt feil i farta.Røska opp teppet og kutta opp i gulvet slik at jeg fikk lurt ned ee mutter og skrudd opp bolt.Bøyde på plass platen og sveiset den fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2013 Jeg var ute for det samme problemet med på en A4 B5,det var bolten på venstre side i bakkant av travers hvis jeg ikke husker helt feil i farta.Røska opp teppet og kutta opp i gulvet slik at jeg fikk lurt ned ee mutter og skrudd opp bolt.Bøyde på plass platen og sveiset den fast. Samme sted som meg gitt. Lurer på om det må være noe svakhet der, eller slarkarbeid fra forrige eier, fikk bange anelser da den var løs. Var inne på tanken på det også, dumt man må kappe i gulvet men liker det forslaget bedre enn å gjenge opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...