Bygge om fra breie baklyter til smale golf 1?

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort dette finnes det noe enkel måte å gjøre det på og er det forsatt mulig å få tak i bakplate til golf 1 med smale lykter? eg skal ha ei bakplate liggende som eg kappet ut fra en delebil, men er litt usikker om eg kastet den med metalreturen sist :confused:

 

Ser på us modellene at det er kjempeenkelt, men bakplata på euromodellene er ikke lik ser eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde motsatt på min første bil, en 76 model swallowtail :o

 

Bare å kutte ivei, du ser det når du har begge platene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke skal ha blekket under lampa til å gå flush, så må det suverent enkleste være å skjøte inn en bit på innsida, slik at åpninga blir smalere. Har sett dette på div. tyske biler og det ser jo helt naturlig ut, bare at om man er "in the know" så veit man at det ikke er slik fra fabrikk om bilen hadde smale baklykter;).

 

Man får også nedre del for bil med smale baklys som reproblekk. Da får man med partiet under baklyktene og det blir til slutt seende ut som originalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på det blir Ornings på det vil jo helst ha det som orginalt:)

den nyavhentede automatgolfen skal få smale lykter og denne fargen tenkte eg og den fargen passer ikke store lykter:p

 

 

5778770567_f47ece5375_z_zps70f10323.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Manilagrün er jeg helt enig i at krever smale baklys (og helst Spargolf-lamper og oransje blinkere rundt om). BTW fikk man utrolig nok en ikke ulik farge så seint som i 83, bare et lite hakk mer gråaktig. Mon tro hva som gikk gjennom hodet til de som bestilte gråaktig olivengrønn Einser i 83, når man kunne få lekre farger som Sienearot, Marsrot, Diamantsilber og Lhasagrün;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har noen smale spargolflamper liggende tror eg faktisk: smil :. Orange blink er et must

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.