Porsche 928 gts kalippere (foran) til 302mm skiver

Anbefalte innlegg

denne hadde tydeligvis gjennoppstått fra de døde.. kalipperne er solgt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse ligger her fortsatt, eneste som er forskjell på disse og "big reds" er at diss er beregnet 302x30 skiver istedenfor 323x30 skiver... ergo tillatter de litt mindre felger og gir ca samme bremseeffekt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hatt dette på noe spesielt? Evnt, braketter, eller samme innfestning som på "big reds / small reds"?

Vurderer til typ85.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg kjøpte disse for noen år siden. Skulle ha de til 323x30 skiver, men sjekka kun mot rs2 braketten at det passa. Lite visste jeg da at 928 gts kommer med to kalippere, 302 og 330 skiver... Fant ut senere at det var feil for mitt oppsett.

Så ja, samme innfestning som til rs2. Men du må finne deg noen skiver som passer :)

Kan forresten nevn at stempelstørrelsen på disse er likt som på big-reds.. ergo de klemmer like hardt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse ble plutselig til salgs igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt? Har du bilde av de?

Og pris antydning? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre solgt som det står i første innlegg. Tråden må gjerne slettes da den gjenoppsto etter van server kræsjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.