Kvalitet på Phaeton V10 TDI (317hk/750NM)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ikke på biljakt, men søker stadig rundt på biler, og kom inn på Phaeton nå for et par dager siden.

Hvordan er kvaliteten på motor/gir og generelt på disse bilene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo bytte er normalt på både denne og Touareg V10. Ellers plaget med en del små el feil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Phaeton hadde jeg satset på 3.0 V6 Diesel. V10eren er tørstere en Thomas tog og flytoget til sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt er jeg ikke på biljakt, men syntes bilen er intr, er jo en luksusvogn til en rimelig penge. Google kunne ikke fortelle så mye om den heller så..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo bytte er normalt på både denne og Touareg V10. Ellers plaget med en del små el feil..

Hva slags feil er så dette? Veit den hvite (mulig foliert) som har vært til salgs tidligere, er "nektet" å komme tilbake til en eller annen Møllerforhandler pga diverse feil de ikke fant ut av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags feil er så dette? Veit den hvite (mulig foliert) som har vært til salgs tidligere, er "nektet" å komme tilbake til en eller annen Møllerforhandler pga diverse feil de ikke fant ut av.

Hvis vi tenker på den samme så er vel den en W12 (bensin sugis)? Demo bil fra Møller?

Hadde V10 på jobb tidligere som var inne for turbobytte, keyless, å sentrallås(bakluka) hvis jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turbo bytte er normalt på både denne og Touareg V10.

Jeg syns det virker som om turbobytte er normalt på de fleste nyere turbo-motorer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det virker som om turbobytte er normalt på de fleste nyere turbo-motorer?

Litt off topic, men dette er vel den siste bilen vi (arbeidsgiveren min) har bytta turbo på av en bilpark på 30 biler som går 100k i året.

Mener det var i 05-06.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.