#1 Skrevet Oktober 21, 2013 Hvordan er olje temperaturen til dere andre med denne motoren?? Min ligger på 90-98 ved normal veg, men ved mye motbakke som opp fjelloverganger osv stiger den til 105-107 grader Høyeste jeg har sett er 107 grader. Bilen min er da chipet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2013 Common Rail eller pumpedyse? Min CR ligger på 88-95 (avhengig av utetemp selvfølgelig). Mener det var noe av det samme på min A4 pumpedyse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2013 Jeg har 170 hk en med dsg og 4motion- ligger på samme temp som deg. Men har sett mye høyere en 107.... ( med henger på oppover fjellet i fin fart ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2013 Så da er det ikke bare jeg som har høy temp da, skal det virkelig være slik da. Lurte litt på å montere olje kjøler egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2013 Er såpass med temperaturer på de. På gamle golfen så hadde jeg opp mot 114 på autobahn og banekjøring. både orginalt og når den var chippet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2013 Er det avlesning i dashbordet det henvises til? For dette er vel ikke en direkte avlesning av olje temp, men en kalkyle basert på vanntemp etc? Ikke så veldig nøyaktig, selv om den gir en god indikasjon etter hva jeg har blitt fortalt? Kan vel ha over 120grader i kort periode før man bør bli bekymra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...