#1 Skrevet Mai 24, 2005 Heisann, på bilen min så er det ikke strøm til bensin pumpa og turtelleren fungerer ikke, hatt det problemet før også, men så startet turtelleren og fungere så da var det strøm på bensin pumpa. noen som veit hva som er galt? hørt att vis "hjernen" merker en feil med en av sensorene så kutter den strømmen til bensin pumpa. bilen er en audi coupe 2.2 type85. Mvh Haavard Bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2005 Høres ut som feil på tenningsmodulen eller hallgiveren i fordeleren.Bensinpumpe-releet og turtelleren får signal fra coilen som får strøm fra tenningsmodulen som igjen får signal fra hall-giveren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2005 okaay, det hjalp jo litt, en forklaring ossen jeg skal fikse det på ? eller en teori om det og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2005 Prøv å måle på 1 og 15 på coilen mens du snur motoren. Skal være 12 volt på hvert tenningstidspunkt. Hvis det ikke er ok kan du prøve å måle hallgiveren på fordeleren. Er 3 ledninger med + og - ytterst og signal-ledningen til tenningsmodulen i midten. Skal være 12v på de ytre og ca 5v på den i midten på hvert tenningstidspunkt. er det ok er det nok tenningsmodulen. Sitter over hanskerommet på bilen din tror jeg. Bør vel også sjekke kablene i mellom komponentene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2005 okay, takk skal du ha, sjekker dette i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...