#1 Skrevet Mai 24, 2005 Trodde at abs problemet mitt var ute av verden, fikk sjekkt bilen og venstre omdreiningsføler var ødelagt... kjøpte ny og skulle skifte den ut... skrudde ut skruen, på føler da skal sensoren egentli være løs! mn så lett skulle det ikke være, den knakk å nå kommer jeg ikke til med verktøy.. er det muligt å bore ut denne enheten eller er det noe som kan bli ødelagt? sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Den skal gå ann å slå ut fra motsatt side, som den er festet, med en dor eller lignende.... Bremse skiva må jo da fjernes.... Har hatt eksakt det samme problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 håpet på å bare bore ud... mn siden du sier den kan eventuelt dores ut kan den vell også borres ut? Den nye sensoren.. settes på en måte inntil skiven som derretter telle omdreiningene...(sånn jeg tror d funker) mn d jeg var litt redd for var om det var noe finere elektronikk i festeområdet til sensoren....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Hva slags bil er det snakk om egentlig? Kan helt sikkert også borres ut, men derfor jeg ikke gjorde det, er fordi det er sjeldent litt å holde stå kurs i div. materialer som det er i sensoren på bilen min, + skjeft brudd.... Men det fungerer helt sikkert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2005 det er en polo 1,6 75hk 97mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...