#1 Skrevet Oktober 21, 2013 (endret) Hei! Rydder litt i garasjen så tenkte jeg skulle legge ut litt småstæsj jeg hadde liggende fra forrige bilen. - Orginale dempere (Selges komplett), Gi bud. - Stoffmatter, Gi bud. - Motor til bakrutevisker, Gi bud. - Gi bud på småstæsj, åpen for alle bud. Jeg er tilgjengelig på SMS og delvis tilgjengelig på TLF. 98450707 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2013 Hvordan er tilstand på det speilet? Mye riper eller lignende? og fungerer det? Isåfall pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2013 Husker ikke helt hvordan tilstand på speilet er, skal sjekke det opp og legge med noen bilder Det fungerer hvertfall, men litt usikker på riper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2013 Har du gummimatter foran? Er isåfall interessert i det, samt viskermotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2013 Har gummimatter foran liggende, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...