Hvor mye Plastidip for fire 15" felg?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fire stykk 15" BBS (originale fra 1992) til min Golf 3 VR6.

Disse er kjempestygge i fargen, og brukes kun på vinteren - Tenke like så godt at jeg kunne friske dem opp med plastidip.

Jeg bare lurer på hvor mange bokser jeg trenger for å spraye alle fire felgene, med godt resultat :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp spurt en kompis som driver med dette, å han sa han kom langt med 2 bokser på 4stk 17" hvor han da sprayet den synlige delen av felgene! Han mente

4 bokser var nok om man skulle spraye innsiden også! Så har selv bestillt 4 bokser mattsvart:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt Ann på fargen, går myye mer hvitt enn svart. :) svart dekker veldig bra, mens hvit dekker dårlig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 boks pr felg har jeg erfart... jo flere lag jo bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte 2 bokser på 4 stk 16". Går ca 1 boks på 2 felger. Men klart som Espen sier. Jo mere jo bedre. For best resultat er det jo bare å kjøre på 3-4 bokser pr felg. Men siden dette er vinterfelger regner jeg ikke med du skal ha de i show finish. Da holder det lenge med 1 boks på 2 felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøper dere dette fra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilxtra, Malfix, P&R, Extremecar, Gasolin, Stian Sørlie Motorsport, Ebay, Google, Yahoo etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale å bruke en boks pr. felg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å vaske å spraye?

Igrunn ja. Men obsobs. Pass på at boksene har minst 20*c, ved bruk, og stå helst et varmt sted, hvor også overflaten du skal lakkere har en viss temp. Utendørs i disse tider er det håpløst å lakkere med plastidip.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte ta mine blinklys innendørs når jeg lakkerte de for 2-3 uker siden. Jeg prøvde først utendørs, men da ble lakken "klumpete" og ujevn.

Jeg la boksen i varmt vann noen minutter før jeg begynte for at lakken skulle bli varm og tynn nok til å kunne påføres sikkelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.