Erfaring med depo lamper og jom lamper?

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Vurderer om jeg skal lakke lyktene mine innvendig og skifte glass på de selv eller om jeg bare skal kjøpe meg nye lamper.

har blant annet sett på disse http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/golf-4/frontlykter/depo-design

også tilsvarende fra jom som bfi blant annet markedsfører.

Noen som har erfaring med kvaliteten på disse kontra hella sine?

Var litt uheldig forrige gang jeg valgte å prøve noe annet enn hella, så vil ikke brenne meg på den en gang til :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lille erfaring med Depo og lignende billige frontlykter, er at du får det du betaler for, det er nemlig en grunn til at de er billige. Materialene er harde, passformen middels, og lysbildet er ikke på nivå med originale lamper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har depo spredere og baklykter på min bil. Sprederene har jeg ingenting og utsette på, baklyktene derimot har sittet på bilen siden medio august, og den ene dogger allerede... + att passformen ikke er helt 100...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de lampene du linker til i første post,de kler bilen.Men har hatt litt fukt i lampene men forsvinner relativt fort,lysbilde er ikke noe spes av skryte av,men hjelper på med gode pærer.Skulle gjerne ha kosta på meg oem hella svarte jubi lykter,men de koster flesk. Kjøpte heller et hella comet xenon kit som er på tilbud hos hella for tiden til rundt 4000 kr for å få bedre fjernlys,enste er litt kjipt å dimme ned da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger.

Blir nok å bestille nye lykteglass også heller ta jobben med å lakke etc selv.

Ser det er mange som har fått det til så bør vel gå :)

Kanskje kjøre på med matchende lakk inni lyktene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.