#1 Skrevet Oktober 23, 2013 Heisann! Ønsker å fornye utstilling/show skiltene mine neste sesong så selger da unna de har jeg har brukt pr dags dato. Dette er 2stk standar størrelse skilt med teksten "V6 Quattro" Svart bakgrunn, sølv/grå tekst og ramme. Strøkne, men ørlitt bøy kan forekomme på skiltet foran da det følger fangeren, men dette retter seg selv om det står i skilt ramme. evt bare litt håndmakt så blir det rett, er snakk om bare en ørliten bue. Kurrant til eksempel S4, 80,90,100,A4,A6 osv med V6 motor og Quattro Selges samlet. Pris: 400kr? evt porto kommer i tillegg på 60kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2013 Hei, disse kunne jeg tenkt meg. Men jeg syns 400kr var dyrt for skilt som kun kan brukes til utstilling, når vanlige skilt hos trafikkstasjonen koster 140kr. Hva slags materiale er disse skilta laget av? Og hvordan er dekoren påført? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2013 (endret) Hei, disse kunne jeg tenkt meg. Men jeg syns 400kr var dyrt for skilt som kun kan brukes til utstilling, når vanlige skilt hos trafikkstasjonen koster 140kr. Hva slags materiale er disse skilta laget av? Og hvordan er dekoren påført? Dette er aluminium skilt som er trykt og dekorert på samme måte som vanlige skilt. blir litt feil å sammenligne prisen opp mot vanlige skilt, ny pris er forsåvidt 300kr pr skilt + frakt, moms og gebyr (showplate.se) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2013 Opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...