#1 Skrevet Mai 24, 2005 Har prøvd å søke litt, men fikk ikke opp noe særlig vettu'e svar.. Noen som vet om det går å kjøpe sølv instrumentskiver noe sted til A4? Vil helst ikke ha hvite, men går til nød... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Kan du bruke noe herifra da? http://www.deltagfx.com/net_audi_a4_19tdi_ns_94-97.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 Det der er jo for TDI... (speedo'n går til 220, mens på 1.8T er det 260 som er maks) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Ja har sett det der før.. Men jeg må ha til 260 km/t.. + oljetemp, vanntemp, bensinmåler, turteller og voltmeteret.... Kan eiker ha noe sånt?? Er vel ikke bare å lage skiver heller siden det er lys bak skivene som skal lyse igjennom tallene...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2005 han på deltagfx skaffer det vist det ikkje står på sia.....det gjore han til mej.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2005 Da har jeg sendt mail til han for å høre! Takker for tips så langt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2005 Da har jeg sendt mail til han for å høre! Takker for tips så langt! Få høre om du fikk tak i, når du vet! Kanskje du ordner litt bilder og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2005 Han som ganske nylig har startet opp www.instrumentfolie.no skaffer det du skal ha, bare skriv en mail så får du nok bilder av forskjellige typer på mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...