Golf 3 eller Polo 6N med Automatgir ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Gjerne uten EU eller med feil til riktig pris.

 

Automatkassen og motor må fungere utmerket. (Noe jeg ikke orker å fikse selv)

 

Prisen kommer helt ann på tilstand men noe mellom 3000-20.000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjerringa har en 1996 Polo 1.6 Automat. km-stand rundt 180.000 (Litt i underkant tror jeg).

 

Eu-ok til mai 2014, nye bremser foran og bak + bremserør. Bytta olje og filter på kasse (Er gjort av svogeren hennes som jobber som tekniker hos Møller, så jeg er ikke sikker på om det er filter, eller om han mener han har rensa oljesila og at det er det).

Alle gir fungerer, girer som den skal (er jo ikke elektronisk styrte kasser, så de girer ikke som en ny mercedes).

 

Det er også bytta olje og filter på motor, da denne har litt tikking. Men etter 4000km kjørt i vårt eie, så har det ikke vært noe galt med den. Det er nok en ventilløfter som har satt seg.

 

Bilen er importert i 2004, så den har ikke det normale rustproblemet under og kanaler. Men noe overflaterust på dører osv er det.

Grei liten bruksbil, med elvinduer, varmeseter, takluke, 4 (5)-dørs. Hel og pen innvendig!

Registrert og i daglig bruk! Sommerdekk på 15" alu, gode piggdekk på 13" stålfelg vinter.

 

12.000kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kjetil,

 

Tusen takk for så omfattende svar og god pris.

Jeg kjøpte faktisk samme dag som jeg la ut tråden en 1997 Golf 3 Automat for samboern min, helt tilfeldig ble bilen lagt ut kvelden før.

 

146.000km

Null rust

Høydejusterbart ratt og seter

Setevarmer

El speil

1.6 101hk med ny regreim

Eu klar til 05/2015

 

Med småfeil:

Abs sensor venstre bak

Ikke vinterdekk

Lite hull i eksos en plass

Blinklysene fremme fungerte ikke

 

 

Vi var litt heldig denne gangen tror jeg :)

 

Takk for tilbudet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.