#1 Skrevet Oktober 24, 2013 Hei! Har en Golf 4 highline 2000 mod som ikke elvinduer virker på, lys i tak å i bunn av dørene virker ikke! Sentrallås virker kun på bryter inne i bil. Har tatt opp ledninger som går til førerdør å dem er hele. Dioden på dørtrekket vs blinker, å noen ganger blinker blinklysa pluss symbolet for åpen dør i instrument kommer på av og til. Det var plutselig en gang alt sammen virket, men det var bare i noen få sekunder! Noe. Som har noen tips? Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2013 Hei! Har en Golf 4 highline 2000 mod som ikke elvinduer virker på, lys i tak å i bunn av dørene virker ikke! Sentrallås virker kun på bryter inne i bil. Har tatt opp ledninger som går til førerdør å dem er hele. Dioden på dørtrekket vs blinker, å noen ganger blinker blinklysa pluss symbolet for åpen dør i instrument kommer på av og til. Det var plutselig en gang alt sammen virket, men det var bare i noen få sekunder! Noe. Som har noen tips? Mvh Marius Les ut feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2013 Det er en god ide å få lest ut feilkoder. Vil anta at det er elektronikken i dørlåsen som ikke er helt i form. Sliter litt med tilsvarende problemer selv, og såvidt jeg har kommet frem til så er det et kjent problem på tidlige utgaver av Golf 4 at det er noen loddinger på "hidden-kortet" i dørlåsen som er dårlige. Planen min er å ta ut dørlåsen, splitte den mekaniske og elektroniske delen fra hverandre og deretter lage nye loddinger på "hidden-kortet". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2013 Kan muligens være comfortmodulen også, tidlige utgaver hadde et par svake kretser som med fordel kan loddes eller bare bytte ut hele. Ser tegn til dette i min i form av kluss med blinklys som henger og lever sitt eget liv til tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2013 Da er feilen funnet! Denne gangen var det komfortmodulen som var defekt! kjøpte brukt på ebay til ett par hundre kroner. denne koster flere tusen org i norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...