anbefalt dekk str på 90quattro

Anbefalte innlegg

hva er anbefalt dekk str på audi 90 quattro 87 modell type89.

bilen er senket 35mm, felgen er 7,5*17 et38, det står på 215/40 dekk nå, men de er utslitte, har ikke subbet, men det er av falken dekk, og dem er svært tynne i forhold til andre typer dekk jeg har hatt, så vil det subbe med 215/40 med "normale" dekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

205/40R17 er nærmere org størrelse enn 215/40R17. Alternativt kan du gå for mere strekk og finne noen 195/40R17, men det er få produsenter som lager denne størrelsen. Jeg husker dessverre ingen navn nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

strekk på dekket hater jeg, synes dekket må gå rett,

så er det 205 eller 215 som passer best på felgen? som unngår subbing.

rulleomkretsen er ikke så veldig farlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 7x17 med 215/45-17 på min 90q med 35mm senking. Det subber som bare f...

- Har riktig nok et35, men har bare ca 1cm klaring til styrestag foran?!

Har tenkt på å gå ned til 205/40, men vet ikke jeg heller....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt med 205/40R17 på 7,5 felger på min bil, og det subber, men det er jo et helt annet karosseri så det teller jo egentlig ikke. Strekk kan man vel knapt kalle det med så lave dekksider. Jeg har dessverre ikke noe greit bilde av dette dekket på denne felgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det sitter falken 215 40 der naa, det passer bra, men disse falken dekka er jo saa innmari tynne i forhold til andre dekktyper, saa litt redd for aa kjope noe som gjor at det subber,

blir nok 205 40 saa faar man se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestillt 205/40-17 dekk til mine 17" * 8" på min audi 80 type 89.....håper det skal gå bra : smil :

Continental lager vertfall 195/40-17 dekk.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 225/35-17 på min 90q typ 85, måtte valse litt.

Synest det ser litt smalt ut med 205/40-17

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 205/40-17 på 7,5" det subber i fangeren bak. Den er ellers senket 35mm. Innpresset husker jeg ikke i farten, men tror det er 35. Fremme er det ikke noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 7,5x17" med 215/40-17 å det går mer eller mindre rett opp eller kanskje bitte litt inn. Den er senket me gule justerbare koni å det subber ingenting.

Tenke egentli å prøve 7,5x18 me 215/35-18 men har ikke kommet så langt enno.

Bilen e en 90 quattro, 88 mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får kommer med min erfaring og da;) 87mod 90 quattro senka ca 50.

8x17 et 38. subber ikke med 215/40, men har også hatt 215/45 og de subber! ille mye. har rikti nok 92mod forskjermer og utvalsa kanter bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det nok 205/40 profil.

klarer ikke subbing.

takker for innspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.