Bur til Audi 90 ( Cupe størrlese montering av bur)

Anbefalte innlegg

Jeg har en Audi 90 B3 som skal bygges om til Lisens GT klassen bil. Skal i den sammenheng montere et godkjent bur, lurer på om jeg skal kjøpe et pri kuttet bur fra "Custom cages". Men de har bare bur som passer til Audi 80, er det noen som vet at dette buret vil kunne passe til min Audi 90? : klø :

Er det noen på vestlandet som kan sette inn et godkjent bur for meg? Pris må diskuteres. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt selvbygger bur hos pedersens racing til Audi 90 og bygget det selv.

Mener Jimmy og Espen-Andre Nørve kjøpte bur fra custom cages, lang leveringstid og endel tilpassing, med andre ord man kan like godt kjøpe fra pedersens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også lurt å ha kontakt og en dialog med dem som skal godkjenne bilen din slik at dere er enige i det som skal gjøres og hvordan. Evt ha bilsport boka foran deg som en liten monterings anvisning, der står egentlig alt! bare et lite tips:)

Jeg gjorde d slik da jeg fikk lisens på min fikk en innom å vi gikk gjennom hele bilen å satt opp ei liste om ting som måtte utbedres. Jeg ordnet opp i d som var å han kom innom igjen å så over og godkjente:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset, skal gjøre som du sier. Veldig greit å vite at bilen kan/blir godkjent etter alt arbeide. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.