#1 Skrevet Oktober 24, 2013 (endret) Høgger en 93 modell som har liten front og bakside. Grått skinn, s6 fjærbein med bremser, motor osv Tlf 932 93 750 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2013 Vil bakstilling med diff og akslinger + mellomg aksling og kasse passe på en a6 95 ? Tenker da på å konvertere til quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2013 Det er jeg ikke sikker på desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2013 Kanskje noen andre vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2013 Passer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2013 Pris på bremsecalippere bak og håndbrekkwirer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2013 Pris på bremsecalippere bak og håndbrekkwirer? Hadde vært fint med et Bud :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2013 Calipperene var i helt i orden så invisterer i nye wirer bare da tenker jeg Hadde vært fint med et Bud :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2013 Bensintank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2013 Bensintanken lekker desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 30, 2013 2,2t? manuelt gir? Er på jakt etter deler for å konvertere min S4 med automat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 31, 2013 Girkassa er solgt. Eneste jeg kan hjelpe deg med er egentlig pedaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...