#1 Skrevet Oktober 25, 2013 Hei! Monterte nye turboen men får ikke stramma til ene skrua på olje inn på turboen (oppå turbo) uansett hva en gjør blir det ikke tett og lekker olje.. noen som har tips til hva en kan gjøre? Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2013 Hei! Monterte nye turboen men får ikke stramma til ene skrua på olje inn på turboen (oppå turbo) uansett hva en gjør blir det ikke tett og lekker olje.. noen som har tips til hva en kan gjøre? Kim Det er standard bolt? Prøvd med en skive? Kanskje boltene er en anelse for lange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2013 Brukte først for lang bolt som du sa og vi borra da opp og satt i helicoil (6mm) Men får enda ikke tighte til.. virker som den aldri strammer! noen som vet hvor lang en orginal stud der er? Hadde vært flott da jeg bare kappe til en Prøvde med skiver ja.. både 1-2-3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2013 Er det noen som har sånne orginal studs til olje inn på turbo liggende? 6mm tror jeg? Evt hvor jeg kan få bestilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2013 møller koster sikkert minst 10 kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2013 Okai, er vel ikkje noke delenr på den delen? Møller her lokalt e ikkje so veeeldig flinke og leita og finne fram dele.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2013 N 0445042 M6x18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 27, 2013 Tusen hjertlig Terje!! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2013 Satt i studs skrudde til men neida, lak lika godt uansett! har no fått planslipt flensen på oljerøyret og ska prøva etterpå.. om det da ikkje funka ke kan da vera d??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2013 Skudd i blinde, ny pakning ell? Du har satt i helicoil sier du, har du fått tightet til denne skikkelig ? og får du strammet mutterne med riktig moment? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2013 Ja gjengen var dårlig så gjenga opp igjenn.. får stramma bra til! men trur røyret e syndaren, la linjal oppå og var veldig skeivt, satsa på at da e grunnen! Ny pakning og alt ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2013 Har samme problem hos meg... si ifra om du finner ut en løsning. Tror kansje det er røret hos meg også.. : / Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 5, 2013 Ha vert frustrert i 1 veka no.. bilen starta går 2 sekund og oljen spruta.. ha bytt pakninga, gjenga opp igjenn sett i helicoil, fått tak i org studs på møller me pakning og alt.. får stramma bra t men neida! Er nok røyre, kan ikkje ve noke anna løysing! Har prøvd alt ant.. gir tilbakemld etterpå når da e prøvd ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 5, 2013 Neida.. va ikkje tett no heller! Dei har nok ikkje slipt heilt beint fordi no lekr ds på motsatt sis enn før! blir rett inn på møller og bestille ein ny om da e bestilingsvare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 5, 2013 E da noken her inne som kunne ha funne Delenummeret på da oljerøyret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...