#1 Skrevet Oktober 25, 2013 Heisann har vurdert å bytte katalysatoren på min audi 1.8tq, men det jeg lurer på er åssen er å sette på kat fjerner kitt i motsettning til sports katalysator er mest interessert å få litt ekstra lyd har 2.5" eksos hele veien? Takker for alle svar på forhånd =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2013 Heisann har vurdert å bytte katalysatoren på min audi 1.8tq, men det jeg lurer på er åssen er å sette på kat fjerner kitt i motsettning til sports katalysator er mest interessert å få litt ekstra lyd har 2.5" eksos hele veien? Takker for alle svar på forhånd =) Hvilken modell audi er det? A4 B5 feks kan du fint montere "decat" rør, hadde 3 tom downpipe uten cat og 2.5 eksos på min, var fin lyd i den. Men B6 feks har lambda før og etter caten og da sies det at man må gjøre noe med programmeringa om man vil fjerne cat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2013 Dette er en 1999 modell altså b5. Så det vil si at det går bra vil vel ikke miste noen hester da. Har hørt noe om det ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2013 Dette er en 1999 modell altså b5. Så det vil si at det går bra vil vel ikke miste noen hester da. Har hørt noe om det ?? Miste hester? Du gjør det jo lettere for turboen å puste. Min fikk bedre respons, kjappere spoolup. Toppeffekt kjente jeg nok ikke så stor forskjell på. Eneste du må tenke på er evnt avgassmåling på eu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2013 Oki takk for svaret men hvordan tror du det er å bare fjerne katen og ikke montere downpipe vil jeg da ha litt mer effekt? Eller blir det ikke forskjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2013 Kjøre på fri eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2013 Hehe neinei men bruke den orginale downpipen og bare bytte katalysatoren og så inn på det 2.5" som sitter på nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2013 Du vil nok merke forskjell Kjørte med testpipe et par dager med det originale eksosanlegget på min B6 før jeg fikk på Milltek eksosen. Ble bra forskjell med bare fjerning av katalysator faktisk. Men for å få det lille ekstra, så må du nok investere i effektanlegg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2013 Oki takk for svaret men hvordan tror du det er å bare fjerne katen og ikke montere downpipe vil jeg da ha litt mer effekt? Eller blir det ikke forskjell? Som det er nevnt over her burde det ha samme effekt som jeg beskriver, men forskjellen blir bare ikke like stor da org downpipe er heller snever. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2013 Ahh ok takk for hjelpen men du har ikke en nettside hvor dem selger grenrør har funnet den non cat røret men finner ikke noe grenrør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2013 Ahh ok takk for hjelpen men du har ikke en nettside hvor dem selger grenrør har funnet den non cat røret men finner ikke noe grenrør Bestilte mitt på 034motorsport(.com) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 25, 2013 Hva med Eu-kontrollen? Vil det holde å hive på E85? Jeg har hørt at 50/50 med E85 får ned avgassene nok til å passere uten cat...???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 25, 2013 Eg fekk igjennom min S4 2.2T med 3" heimesveisa eksos utan cat med 50/50 bensin og E85. Var akkurat på grensa men gjekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 25, 2013 Takker for all hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 26, 2013 Eg fekk igjennom min S4 2.2T med 3" heimesveisa eksos utan cat med 50/50 bensin og E85. Var akkurat på grensa men gjekk. Det er riktignok en eldre bil med ikke fullt så strenge krav, men det kan gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 26, 2013 Eg fekk igjennom min S4 2.2T med 3" heimesveisa eksos utan cat med 50/50 bensin og E85. Var akkurat på grensa men gjekk. Det skal ikke gå. Sitter det ikke kat der skal det være toer-feil. Hjelper ikke at avgassene ser ok ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...