Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvordan funker denne garantien?har hørt at den er utvidet til syv år på Caddy. Min er fem år og de vil ha meg til å betale egenandel. Er dette riktig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er utvida kulanse/goodwill på skyvedørhantaka til 6år og det forsetter att det er tatt servicer på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er utvida kulanse/goodwill på skyvedørhantaka til 6år og det forsetter att det er tatt servicer på bilen.

 

Hva har olje/filterskift med rust og gjøre? (ja, jeg veit man gjør mer på service, men satt på spissen)

meningsløst og utvide "garantien" kun pga det :)

 

men, hva vet vel jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visuell kontroll mht rust står vel på sjekklista ved service?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vell sånn att dei fleste bilene er levert med 3års garanti fram til 01.01.2011 da vart det 5år eller så hadde du 5års reklamasjonsrett på privat kjøp, for att ei bedrift skal gji deg noe goodwill så må jo du opparbeide deg noe først, og i noen tilfeller kan du få reparert rust rundt skyvedør hantak inntill bilen er 6 år som ein goodwill (ingen lovpålakt) og ved bruk av service opparbeider du deg ein goodwill som du vill få igjenn i sånne tillfelle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.