#1 Skrevet Oktober 25, 2013 Blir det noge møte då eller,blir vel siste gang med sommerhjul og forholdsvis rein bil før vinteren Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2013 Blir det noge møte då eller,blir vel siste gang med sommerhjul og forholdsvis rein bil før vinteren Vidar Ja jeg kommer på mcDonalds Oasen 19:30 Tar med skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2013 Har kjørt med vinterdekkene en stund nå, sliter litt med att det lekker luft ut av ene dekket bak (1~bar pr 8timer.. woo..), men kan hive over for kvelden Må få vasket de litt også.. Skal få tatt med den 100-lappen jeg skylder deg Fridtjov! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2013 Ja jeg kommer på mcDonalds Oasen 19:30 Tar med skiltplater Vakkert Fridtjov... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2013 Har kjørt med vinterdekkene en stund nå, sliter litt med att det lekker luft ut av ene dekket bak (1~bar pr 8timer.. woo..), men kan hive over for kvelden Må få vasket de litt også.. Self må du skifte for anledningen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2013 Vet ikke om det blir anledning enda. Sist var det bare meg å Alf Inge som dukket opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2013 Vet ikke om det blir anledning enda. Sist var det bare meg å Alf Inge som dukket opp? Eg å ein kamerat komme jaffal og Dag Anders sa han ville ta turen.Fridtjov seie han komme o,blir jaffal 5 med deg då.Nokk folk for å ha unskyldning til å ha ein kopp kaffi og ein svett burger på McDonald det....så kom igjen Geir,han kameraten min har veldig lyst å sjå din bil og har noen spørsmål til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2013 Vet ikke om det blir anledning enda. Sist var det bare meg å Alf Inge som dukket opp? Ja då var det dårlig oppmøte.... Er ute på bøljan blå for tiden så jeg kommer ikke på torsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 4, 2013 Kommer hjem onsdag (håpe eg ) så får se om eg rive mer løst å tar en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 4, 2013 Kan vel møte me den sure diesel purka mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 4, 2013 Kommer hjem onsdag (håpe eg ) så får se om eg rive mer løst å tar en tur Jooooda må komme vettø Geir Barra tenk på det hærliga måltidet på McDonald så kan du ikje motstå å komme hehe - - - Updated - - - Kan vel møte me den sure diesel purka mi Veeel kommer med mi sure purka o.....så då er me 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2013 Tar kansje turen med den sure S4'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2013 Tek turi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...