Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle legge ut en "ø.kj." før jeg bestiller nye fjærer. Trenger altså to originale fjærer til forakselen på min C4. Jeg har en 2.3E quattro, men jeg antar at jeg også kan bruke fjærene fra en TDI, V6 eller S4. Tror ikke de må komme fra en quattro heller, for den saks skyld. Noen som har liggende et par fjærer uten skader?

 

Senkefjærer er ikke aktuelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle legge ut en "ø.kj." før jeg bestiller nye fjærer. Trenger altså to originale fjærer til forakselen på min C4. Jeg har en 2.3E quattro, men jeg antar at jeg også kan bruke fjærene fra en TDI, V6 eller S4. Tror ikke de må komme fra en quattro heller, for den saks skyld. Noen som har liggende et par fjærer uten skader?

 

Senkefjærer er ikke aktuelt.

 

Har en 2,5 TDI fwd stående med fjærer på som ikke er skadde, men litt jobb å demontere de da.. (og et stykke unna...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, håpte på at noen hadde de originale liggende løst etter å ha montert senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ha et sett fra s6 med original høyde mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om du kunne undersøkt litt nærmere, og sjekke at de ikke har bruddskader. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, skal se om jeg finner de i morra og sjekke de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

image.jpg

Fant de i går, se greie ut de

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Har avtalt med en kar på Facebook om å kjøpe fjærene hans...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.