#1 Skrevet Mai 24, 2005 Har gitt bilen ett nytt strøk med maling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Respekt!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 Deilig A4! Hvordan er den å kjøre? (Tenkte på svingradiusen... for det ser rimelig trangt ut i front) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Beundra bilen din på lørdag og jeg må si du har tatt den opp enda ett nivå nå. Det var med glede jeg la merke til at alu-vingen var borte også. Nå representerer denne bilen virkelig et skolebokeksempel på god smak, hva utseende angår: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2005 Oj... No blei bilen fin! Den var masse finare uten den flyvingen bakpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2005 dæven denne var naisj, liker vanligvis ikke sedaner av denne typen, men denne var pen, for lav forran for min del bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2005 Er ikke denne bilen ett perfekt eksempel på at breie 18" hjul er vell så rått som 19" og 20" så vet ikke jeg. Uten tvil den peneste A4en i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2005 Sinnsykt fin Nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2005 Meget strøken, eneste minuset er den stygge reklamen på bilen. Får TAXI assosiasjoner.... men det er MIN mening... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2005 Fy faen så rått *namnam* Regner med at det har gått med et par kroner å bygge den...? Hvordan greier du å svinge med bilen så lav? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2005 Deilig A4! Hvordan er den å kjøre? (Tenkte på svingradiusen... for det ser rimelig trangt ut i front) wwwwwwww.luftfjæring.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2005 Meget strøken, eneste minuset er den stygge reklamen på bilen. Får TAXI assosiasjoner.... men det er MIN mening... Er desverre ikke så lett å bygge en sånn bil uten å ha sponsorer...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2005 Er desverre ikke så lett å bygge en sånn bil uten å ha sponsorer...... oki, det forklarer jo .... BTW: er det US sidelys/blinklys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 24, 2005 BTW: er det US sidelys/blinklys? Jepp, det er det. Samme med bakluka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 24, 2005 oki, det forklarer jo .... BTW: er det US sidelys/blinklys? Stemmer det. Litt anderledes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 24, 2005 Denne var av det beste jeg har sett, gratulerer me kjæmpe fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 24, 2005 Nydelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 24, 2005 det der var bare helt utrolig nydelig. Jeg håper virkelig du er stolt av den bilen, for jeg tror ikke det finnes noen bedre a4 værken her til lands eller andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 24, 2005 denne var nydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 24, 2005 Nydelig bil, bilen kom seg MASSE uten vinge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 24, 2005 Råere sedan skal man lete lenge etter! Du kan å bygge biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 24, 2005 Den bilen er helt klart den peneste A4en her til lands, og helt klart i verdens toppen Fått luft bak nå eller? Likte bilen både med Carbon vingen og som nå, uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 25, 2005 Utrolig rå A4!!! Hva skjuler seg i motorrommet? Elsker setene dine også!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 25, 2005 Litt smådetaljer jeg ville gjort annerledes selv, men slik er det jo alltid. Knallfet bil, uten tvil klubbens råeste A4. Det varmer i hjertet å se at noen bryter fra normen og lager noe slikt. Stå på videre.. Dette var utrolig bra. Approved 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 25, 2005 Nydelig bil! Peneste A4'en jeg kan komme på i norge omdagen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...