#1 Skrevet Oktober 26, 2013 Hei alle sammen. Har et lite men stort problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med ganske kjapt, da bilen blir begjært avskilta for filleting på mandag. Det har seg nemmelig sånn at jeg mangler tåkelys, og dette er visst så fælt for statens vegvesen at de må ta skiltene. Biltypen det er snakk om her er Audi 90 quattro 7a motoren. Problemet mitt er litt mer innvikla. Tåkelysene slutta å virke sammen med el-vinduer og setevarmer da vi bytta el-delen i tenningslåsen. Det hørtes ut som et rele eller en sikring som gikk da vi kutta ledningene til den gamle. (ja jeg veit, burde ha kobla fra batteriet). Hørte fra en at dersom vi fikk strøm til el-vinduer så var denne el-delen koblet feil. Vi får ikke strøm til vinduene. Vi får strøm til bryteren for tåkelys, men ikke ut fra denne. Har testet med en av de andre bryterene som jeg vet virker, får fortsatt kun inn strøm. Hørte igjen fra andre, at det skulle være et samle rele for alle disse tingene, som skulle hete noe slikt som 165 eller 169 eller noe sånt, men møller sier nei til dette. Finner heller ikke noe slikt rele, og klarer ikke finne sikringer som har gått. Finner da kun sikringsboksen i motorrommet, selvom enkelte sier at det finnes et til under dashbord. Er det noen som har hatt dette problemet, eller har kjennskap til det som kan hjelpe meg her? Har konsultert haynes boka i flere timer uten å bli noe klokere. På forhånd takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...