Intervallservice 2010 polo

Anbefalte innlegg

Har bestilt service på en polo 2010 hos møller, og ble overrasket over pris på dette.

Kan noen fortelle meg:

- hva gjøres på en "longlife, inspeksjonsservice" ?

- hva gjøres på en " longlife, intervallservice ( tillegsarbeid)?

- er det normalpris med 1800kr for å bytte tennplugger inkl pluggene?

Legger med bilde av arbeidsordre og verkstedgjennomgang fra møller.

9yha7y9y.jpgja6epeha.jpgnuzatu6a.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Pålagt kildesortering"

Har Møller blitt helt Ryanair eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel ikke deler som koste er jo arbeidet dem tar mest betalt dem tar jo ca 1600 i timen og så blir vel 400 får tennpluggene

så full servise ligger jo på 8000 kr ca da går jo dem over helle bilen og ser om det er andre ting som bør byttes?

og dem ser om vel også om reg reima er igjorden alt som har med motor teknisk understell?

tillegsarbeid skal vel kun gjøres etter avtale med kunden.

- - - Updated - - -

det er vel ikke deler som koste er jo arbeidet dem tar mest betalt dem tar jo ca 1600 i timen og så blir vel 400 får tennpluggene

så full servise ligger jo på 8000 kr ca da går jo dem over helle bilen og ser om det er andre ting som bør byttes?

og dem ser om vel også om reg reima er igjorden alt som har med motor teknisk understell?

tillegsarbeid skal vel kun gjøres etter avtale med kunden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem må jo kunne dra inn litt ekstra penger på att du har kjøpt nye deler som er pakket inn i plast og papp?

så husk og bestil deler uten plast og papp da slipper du å betale avgift på det? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skifte tennplugger, 0,7 timer og 1364,16kr.

Om eg ikkje regner feil er det 1948,8kr timen!!!!

Og 42 minutter på å bytte plugger er vel mye og da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo er vel mye når det gjøres på møller, jeg hva og hørte på liten servise på en 04 golf olje bytt og så tok dem luft og kupe filter da sku dem ha ca 3800 kr

så smurte dem opp litt på dørene så jeg synset det hva dyrt og jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.